Τετάρτη 1 Απριλίου 2015

Όμορφη ανάρτηση, φιλάκια #1

 
Ίσως έχετε προσέξει πώς πληθαίνουν οι αναρτήσεις με το # στον τίτλο τους. Θα το παραδεχτώ, με έχει φάει η ζήλεια! Και, να, πρωταπριλιάτικα, που εγκαινιάζω το δικό μου #! Προς στιγμήν, μπήκα στον πειρασμό να γράψω #72, ποιος θα το καταλάβαινε; Εκτός κι αν με μαρτυρούσε η Αριστέα...

 ###
Ναι, δεν τα μάθατε; Οι αναγνώστες ΜΟΥ από το δικό της ιστολόγιο μαθαίνουν τα νέα μου! Από την Αριστέα έμαθαν και για το secret circles...
Σκέφτομαι να κλείσω το blog μου και να φιλοξενούμαι στο δικό της ως άστεγη. (Αχ, Γλάυκη μου, μεγάλη κουταμάρα έκανες που έφτιαξες το δικό σου e χώρο.)

by Έλλη
Και στης Έλλης. Όπου ήδη μπορείτε να με διαβάσετε! Κι έχω χαρά μεγάλη!!!
Όπως καταλαβαίνετε, δέχομαι προσφορές για φιλοξενία. Εδώ χαΐρι δεν θα δω...




###
Αν σας λένε Ελευθερία, Ελπίδα, Ειρήνη... το νου σας! Μπορεί να... απαγορευτείτε!

 ###
Το ανοιξιάτικο Woman' s magazine κυκλοφόρησε και δεν το πιστεύω ότι πρόλαβε την Άνοιξη! Internet, υπολογιστής και site κατέρρεαν σε δόσεις όσο το ετοίμαζα, μαζί και το νευρικό μου σύστημα. Γι' αυτό και δεν είναι όπως το θα το ήθελα...



Τώρα θα μου πείτε, αφού έχεις blog, γιατί το ανεβάζεις στο site; Μ' αρέσει να κάνεις κλικ και να γυρίζει η σελίδα! Πειράζει;


Η Χριστίνα, που την ευχαριστώ πολύ, δίνει οδηγίες για πλεκτά βραχιολάκια. (Φιλοξενώ κι εγώ κόσμο στο περιοδικό! Και είστε όλοι καλεσμένοι.)




Θα βρείτε και μια συνταγή για υπέροχα μπισκότα! Δέχομαι συγχαρητήρια, οι φωτογραφίες είναι, για πρώτη φορά, δικές μου!



ο εθνικός στόχος καταπίνει το... έθνος
Διαβάστε το μεγάλο αφιέρωμα στο el 68 ή τα γεγονότα της Πλατείας των Τριών Πολιτισμών.






Ρίξτε μια ματιά εδώ, αν σας αρέσουν τα λουλούδια.

  

Καλό μήνα!!!


Υ.Γ.:
Σήμερα θα μάθετε τα μυστικά σας ταίρια για την ανταλλαγή δώρων. Σας ευχαριστώ από καρδιάς! Εσάς που πήρατε μέρος! Κι εσάς που διαδώσατε το μυστικό: Έλλη, Ρούλα (Γάτα), Ρούλα (Σμαραγδένια), Κατερίνα, Ελένη, Δέσποινα, Μαρία, Δέσποινα. Άφησα τελευταία την Αριστέα, που ήταν ο επίσημος χορηγός επικοινωνίας, μια και σε κάθε της αναρτηση έβαζε και παραπομπή για το secret circles! (Σιγά την προβολή και τσάμπα η υποχρέωση! Ούτε ένα τηλεφώνημα δεν δέχτηκα από τον Πρετεντέρη για συνέντευξη...)



22 σχόλια:

  1. Τς! Τς! Τς!
    Καλέ, μέχρι να δω όλα αυτά τα link, μάλλον καλή Πρωτομαγιά θα πρέπει να ευχηθώ!
    Αλλά τί να κάνουμε που είσαι super star και οι αναφορές στο όνομά σου πάνε κ' έρχονται?!
    Καλό μήνα, κορίτσι!
    ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ! (x1 αυτή τη φορά! Αρχή του μήνα είναι! Κατάλαβέ με: Θα ξεμείνω!)
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι σούπερ, ναι, το παραδέχομαι, Γιάννα μου!
      Χι,χι, αρκεί το ένα για... ένα, είναι χορταστικό!

      Διαγραφή
  2. αχαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Έλιωσα! Θα ζητήσω ποσοστά για κάθε φίλο μπλόγκερ που ήρθε από μένα!
    Αλεξάνδρα μου λάτρεψα το χιούμορ σου και σε ευχαριστώ πολύ που μου έφτιαξες την ήδη ανεβασμένη μου διάθεση που έχει πιάσει ταβάνι χωρίς λόγω ( 5 ευρώ έχω όλα κι όλα στο πορτοφόλι - έχω και ποίημα γι ααυτά τα 5 ευρώ αν θες να μάθεις!)
    Περιμένω μέιλ σου με το μυστικό μου ταίρι!

    #1 Πότε θα σε φιλοξενήσω ;☺
    #2 Συνέντευξη με Χατζηνικολάου είναι οκ;

    Όμορφη ανάρτηση , φιλάκια ☺☺☺

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πότε θα με φιλοξενήσεις;;; Τώρα! Χτες! Αύριο!
      Τώρα... συνέντευξη να δώσω κι ας είναι και στο θυρωρό!
      (περιμένω το ποίημα...)
      Καλό σου μεσημέρι!

      Διαγραφή
    2. Να διορθωθώ πρώτα: χωρίς λόγο ( τα του εγκεφάλου που σου έλεγα ...)
      και ιδού το ποίημα ( αριστούργημα ☺χοχοχο)

      Το να μένεις με πέντε ευρώ είναι μεγάλη ανακούφιση!
      Σε απαλάσσει από πολλά! Δεν έχω άλλα, λες και ξεμπερδεύεις!
      Δεν αγχώνεσαι για τίποτα.
      " Έχει ο θεός" λες!
      Και να θες να πληρώσεις, να σπαταλήσεις βρε αδερφέ,
      ξέρεις, δεν έχει μία!
      Μερικές φορές κι αυτό το πεντάευρο το νιώθεις βάρος!
      Να το "σκοτώσω" ψάχνω εγώ,
      να απαλλαγώ από το βάρος!
      Το τίποτα γεμίζει πιότερη ανακούφιση!
      Ψάχνω με άλλους τρόπους να χαρώ,
      όχι από το ξόδεμα!
      Κοιτώ , θαυμάζω , μα δεν επιθυμώ!
      Και τότε στρέφομαι στον ουρανό.
      Το γαλάζιο θρέφει τα μάτια,
      ο καθαρός αέρας γεμίζει τα πνευμόνια,
      το νερό δροσίζει το λαρύγγι.
      Να μένεις με πέντε ευρώ δεν είναι το τέλος του κόσμου........

      Διαγραφή
    3. κλαπ...κλαπ..... χωρις σχολιο .....φιλί..

      Διαγραφή
  3. Αλεξάνδρα μου καλό μήνα εύχομαι και καλή επιτυχία στη μυστική ανταλλαγή που οργάνωσες!
    Φιλιά πολλά σου στέλνω!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συμφωνώ πως πρόκειται για όμορφη ανάρτηση φιλάκια και για να πρωτοτυπήσω θα σου πω
    α) ωραία ανάρτηση φιλάκια και
    β) όμορφη ανάρτηση μάκια.
    (αν το γκουγκλάρεις θα τρελαθείς στο γέλιο με τα αποτελέσματα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Επιτέλους, να πω κι εγώ μια φορά απενοχοποιημένα: "όμορφη ανάρτηση, φιλάκια..." !! Κι επίσης αυτό είναι το μέιλ μου για το παιχνίδι: pio.pistos.filos@gmail.com Φιλιά πολλά και καλό μήνα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και θα μπορείς να το λες και στις επόμενες! Θα χορτάσουμε φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. Μάντεψε που πήγα πρώτα...στα μπισκότα και φυσικά έχεις τα συγχαρητήριά μου για τις φωτογραφίες σου...
    Φιλιά πολλά και καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πω, πω διαδικτυακή υπερκινητικότητα έχεις πάθει!!!
    Πολλά και πλούσια για όποιον θέλει βόλτες και υλικό να απολαύσει!!!
    Να είσαι καλά, Αλεξάνδρα!!!
    Μωρέ, καλά λες ότι έπρεπε να είχαμε μείνει στην Αριστέα για δημοσιεύσεις και προώθηση... χεχε!!!
    Τι παιδευόμαστε με τα δικά μας μπλογκ!!! Κι εκείνη θα ξεκουράζαμε κι εμείς θα κάναμε το κομμάτι μας... Συμπράξεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα με πάνε το Πάσχα στο χωριό, γιατρέ μου κι ελπίζω να ξεδώσω εκεί την υπερκινητικότητά μου!!!

      Διαγραφή
  8. Αλεξάνδρα μου καλό μήνα με υγεία!!!!λατρεύω το χιούμορ σου τον τρόπο που γράφεις!!!να σαι καλά καλή μου!!!φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια όμορφη Άνοιξη να έχουμε, Δέσποινα! Σ' ευχαριστώ για τη βόλτα σου από 'δω!

      Διαγραφή
  9. Καλό μήνα Αλεξάνδρα και φυσικά καλή επιτυχία σε όσα διοργανώνεις!!! Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

Η φωτογραφία μου
"Κι αν νικημένη η ομορφιά, ανίκητα τα μάτια, που κάποτε λοξοδρομούν και βρίσκουν μονοπάτια. Κι αν μεγαλώνω, το παιδί χτίζει γλυκιά αλήθεια και πλάθει μες στην πόλη του γαλήνης παραμύθια. Και σαν τα ερωτήματα ζητήσουν απαντήσεις, ξεχειλισμένες μαγικές μέσα μου συγκινήσεις." Άρης Άλμπης