Δευτέρα 2 Οκτωβρίου 2017

Αλάτι, ζάχαρη κι αλληλεγγύη παντού!


Ένας δεύτερος κύκλος μόλις ξεκινάει για το "Αλάτι, ζάχαρη κι αλληλεγγύη"!

Το e-book, που γράψαμε δεκαοχτώ bloggers και διαθέτουμε με αντίτιμο ένα δέμα αλληλεγγύης, μπορείτε να αποκτήσετε τώρα στέλνοντας στο womaninblog@gmail.com:

- το αποδεικτικό αποστολής δέματος (σε όποια δομή αλληλεγγύης επιλέξετε)
- τη φωτογραφία παράδοσης του δέματος (αν πρόκειται για δομές αλληλεγγύης της πόλης σας)



Στο e-book μας θα διαβάσετε ιστορίες, πραγματικές και φανταστικές, ποιήματα, με πρωταγωνίστρια την αλληλεγγύη και συμπρωταγωνιστή το φαγητό, γι' αυτό και στο τέλος θα βρείτε τις αλμυρές και γλυκές συνταγές κάθε ιστορίας.

την εικόνα του εξωφύλλου έφτιαξε η Χριστίνα Πεταλωτή

Συμμετέχουν:









24 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία Ας πάει και αυτός ο κύκλος καλά και ακόμη καλύτερα.
    Ανδημοσιεύουμε και εμείς έτσι;
    Καλησπέρα Αλεξάνδρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα μου, ό,τι κι όταν κρίνετε. Δεν μας βιάζει τίποτα.
      Καλό βράδυ! 😘

      Διαγραφή
  2. Εύχομαι και ο δεύτερος κύκλος να πάει σούπερ και πέρα από γλυκές και αλμυρές συνταγές, ο κόσμος να σταθεί στην συνταγή της επιτυχίας για τη ζωή: αγάπη, ανθρωπιά, αλληλεγγύη, σεβασμός.
    Να είσαι πάντα καλά Αλεξάνδρα μου! Αξίζουν πολλά μπράβο για όλο αυτό και σε εσένα και σε όλους τους συμμετέχοντες.
    Σε γλυκοφιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για αυτή τη συνταγή παλεύουμε, Μαρίνα μου. Όλο και κάποιο υλικό μάς λείπει για να δέσει το γλυκό, αλλά θα το φτιάξουμε!
      Φιλιά! 😘

      Διαγραφή
  3. Μακάρι να γίνουν αφορμή οι ιστορίες μας για κάτι καλό. Ακόμα κι ένας άνθρωπους να νιώσει την παρουσία του συνανθρώπου του κοντα του ,θα ίναι κέρδος!
    Φιλιά πολλά Αλεξάνδρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όμορφη πρωτοβουλία, Αλεξάνδρα μου. Νομίζω ότι πρέπει όλοι να συμμετέχουμε με όποιον τρόπο μπορεί καθένας και κάθε μία από εμάς. Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καρδούλες!!!!
    (δεν τις επιτρέπει ο δανεικός μου υπολογιστής!!)
    Φιλάκια πολλά Αλεξάνδρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Όταν έχει ένας άνθρωπος μέσα του καλοσύνη, αυτό είναι... καλό!
    Όταν ενώνονται πολλές καλοσύνες μαζί, αυτό είναι απτή απόδειξη ελπίδας για έναν καλύτερο κόσμο!
    ♥ ♥ ♥ (Αφήνω και έξτρα καρδούλες για το Αριστάκι!)
    ;-) ♥ ♥ ♥
    Καλό ξημέρωμα, κούκλα μου!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολλές καλοσύνες μαζί! Πολύ μου άρεσε, Γιάννα μου.
      Είσαι large τύπος... και καρδούλες παραπάνω και ΣΜΟΥΤΣ!!! 😘 Καλημέρα!

      Διαγραφή
  7. αν και δεν κατάφερα να απαντήσω στα μηνύματα, εύχομαι καλή επιτυχία!! συγνώμη που δεν ανταποκρίθηκα όπως έπρεπε, όμως δεν ξεχνάω.. καλό μήνα και καλό φθινόπωρο Αλεξάνδρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι, Εύη μου, δεν τη δέχομαι τη συγγνώμη. Δεν έχεις να απολογηθείς σε κανέναν και για τίποτα.
      Καλό Φθινόπωρο! 😘

      Διαγραφή
  8. Εύχομαι να "ξεπουλήσει" το βιβλίο...σχήμα λόγου βέβαια η παραπάνω φράση, αλλά εύχομαι να πάει πολύ καλά αυτή η νέα προσπάθεια!
    Να είσαι καλά Αλεξάνδρα μου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Είμαι σίγουρη Αλεξανδρα μου ότι και αυτήν την φορα θα διαβασουμε πολύ ομορφες ιστορίες... και με τον τρόπο μας να δώσουμε και εμεις το παρόν με όποιο τροπο μπορουμε ..καλη επιτυχία και αυτή την φορα... να περνας ομορφα .. φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλή επιτυχία να χει κι αυτός ο κύκλος Αλεξάνδρα μου!! Με καλύπτουν απόλυτα όλα τα παραπάνω σχόλια των κοριτσιών!!! Ο σκοπός είναι σπουδαίος!!
    ♥♥♥ Να χεις ένα ξεκούραστο σ/κ κουμπάκι μου!! Σε φιλώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αλεξάνδρα μου, κάτι δεν καταλαβαίνω: Στέλνοντας δέμα σε κάποια δομή που υπάρχει ανάγκη, μπορώ να πάρω από το ταχυδρομείο αποδεικτικό αποστολής του δέματος. ΟΚ ως εδώ. Πώς όμως θα πάρω φωτογραφία παράδοσης του δέματος? Είτε το δέμα πάει π.χ. στην Αθήνα που διαμένω, είτε αλλού. Τι θα πω στο ταχυδρομείο? Ότι θέλω ο ταχυδρόμος να βγάλει selfie? Χα, χα. Εξήγησέ μου, σε παρακαλώ, γιατί θα ήθελα να συμμετέχω. Σε φιλώ, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χι, χι!!! Μπέρδεμα! Αν το στείλεις με το ταχυδρομείο, φωτογραφίζεις το αποδεικτικό αποστολής. Αν το πας η ίδια, φωτογραφίζεις την παράδοση.
      Μία φωτό για κάθε περίσταση.

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

Η φωτογραφία μου
"Κι αν νικημένη η ομορφιά, ανίκητα τα μάτια, που κάποτε λοξοδρομούν και βρίσκουν μονοπάτια. Κι αν μεγαλώνω, το παιδί χτίζει γλυκιά αλήθεια και πλάθει μες στην πόλη του γαλήνης παραμύθια. Και σαν τα ερωτήματα ζητήσουν απαντήσεις, ξεχειλισμένες μαγικές μέσα μου συγκινήσεις." Άρης Άλμπης