Σάββατο 29 Απριλίου 2017

Πες μου μια λέξη!


Δεν έβαλα τυχαία το στυλό στην εικόνα!


-Πες μου μια λέξη!
-Αυτή που 'χει στα χείλη μπλέξει και δεν τολμά να βγει;
-Όχι! Μια λέξη που σου θυμίζει Άνοιξη και σε κάνει να χαμογελάς. Α! και να αφορά αντικείμενο.
-Τι θα την κάνεις;
-Θα τη χρησημοποιήσω για το Secret spring circle 2017!




Για το φετινό Secret spring circle, λοιπόν, που είναι χαλαρό και διασκεδαστικό, θα χρειαστώ μια λέξη σας. Του αντικειμένου, χρηστικού ή διακοσμητικού, που σας θυμίζει Άνοιξη ή που χρησιμοποιείτε περισσότερο την Άνοιξη, που το απολαμβάνετε και το χαίρεστε περισσότερο αυτή την εποχή.

Το μυστικό σας ταίρι θα κάνει ό,τι θέλει (!) με αυτή τη λέξη:
-θα γράψει μια ιστορία ή ένα ποίημα
-θα κάνει μια ιστορική αναφορά στο αντικείμενο
-θα φτιάξει κάτι
-θα προτείνει τρόπους χρήσης ή διακόσμησης (το pinterest θα πάρει φωτιά!!!)
-θα το φωτογραφίσει
-θα το παρουσιάσει μέσα από την τέχνη (όποια τέχνη: ζωγραφική, λογοτεχνία, φωτογραφία, μουσική...)
Μπορείτε να επιλέξετε ένα από όλα αυτά ή να τα συνδυάσετε!
Δείτε εδώ ένα παράδειγμα.

Νομίζω άξια παίρνω το βραβείο του πιο χαλαρού δρώμενου:
-Στέλνετε στο μέηλ μου (womaninblog@gmail.com) τη λέξη με το αγαπημένο σας αντικείμενο για την Άνοιξη. Μέχρι τις 10 Μάη.
-Αφού κάνω την κλήρωση και μάθετε το μυστικό σας ταίρι και τη λέξη του, κάνετε μια ανάρτηση, όπως περιέγραψα, όποτε θέλετε! Δεν υπάρχει κανένας χρονικός περιορισμός.


Ελάτε να φτιάξουμε έναν κύκλο από λέξεις που μας δίνουν χαρά και μας θυμίζουν Άνοιξη!







34 σχόλια:

  1. Γουάου!
    Μου φαίνεται σούπερ η ιδέα σου!
    Τρέχω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ζηλεύω τις ιδέες και την ευρυματικότητα σου. Πολύ που μου αρέσεις Αλεξάνδρα μου. Εύχομαι το δρώμενο σου να πάει σούπερ και να γεμίσουν άνοιξη τα blogs. Δεν ξέρω αν θα συμμετέχω, γιατί φέτος δεν είμαι καθόλου τυπική και όλο και κάτι τυχαίνει! Σου στέλνω ένα μεγάλο φιλί για μια όμορφη Κυριακή!
    ΥΓ: Νομίζω ότι χαλαρά σου αξίζουν πολλά βραβεία και όχι μόνο του πιο χαλαρού δρώμενου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρινάκι, μπορείς χαλαρά να πάρεις μέρος, γιατί δεν υπάρχει χρονικός περιορισμός, κάνεις την ανάρτησή σου, όποτε θες!
      Σε ευχαριστώ για τα όμορφα λόγια και για τα... βραβεία!!! ♥ Καλό μήνα!

      Διαγραφή
  3. Τέλεια ιδέα!!!
    Σου στέλνω τη λέξη μου αμέσως!
    Φιλιά πολλά και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλό μήνα Αλεξάνδρα μου!!
    Τι όμορφη ιδέα είχες πάλι..
    Υπάρχει κάποια προθεσμία;


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. άκυρη η ερώτηση, το είδα μόλις η απρόσεκτη!

      Διαγραφή
    2. Για σένα αυτό το δρώμενο: μπορείς να αναρτήσεις και μετά την εξεταστική!!! ♥

      Διαγραφή
  5. Καλό μήνα, Αλεξάνδρα μου!!!!
    Πολύ ωραία ιδέα...η λέξη!!! Το σκέφτομαι...
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην το σκέφτεσαι, μια λέξη είναι!!!
      Καλό μήνα, Μαριάννα μου!

      Διαγραφή
  6. Αχ, για να δούμε τι θα σκεφτούμε....
    Καλό μήνα Αλεξάνδρα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υπέροχη ιδέα! Θα σου στείλω την λέξη μου.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αααα τι όμορφο και χαλαρό παιχνίδι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλή μήνα μάτια μου Τώρα το είδα το νέο σου δρώμενο.Υπέροχη ιδέα. Και νομίζω ότι έχεις γενέθλια σήμερα; Να τα εκατοστήσεις
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά, Άννα μου! Σε ευχαριστώ! Καλό μήνα, με υγεία και χαρά! ♥

      Διαγραφή
  10. Έχω λυσσάξει να βρω μια λέξη χαχα!
    Πολύ όμορφη ιδέα και δεν εμπλέκονται και τα ΕΛΤΑ!
    Καλημερούδια και φιλιά και καλό σ/κ ✿

    Υ.Γ Τι; Έχεις γενέθλια σήμερα;;; Χιλιόχρονο Αλεξανδρούλι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τόσο δύσκολο είναι;;; Το ότι δεν εμπλέκονται είναι απλά τέλειο!!!
      Υ.Γ.: Ναι, ναι! Σε ευχαριστώ, ότι επιθυμείς! ♥

      Διαγραφή
  11. Αλεξάνδρα μου, Χρόνια πολλά κορίτσι μου. Να είσαι καλά, γερή, δυνατή, αγωνιστική. Πάντα με τέτοιες πρωτοβουλίες συλλογικές και γεμάτες όμορφο χρώμα.
    Κρατώ την πρότασή σου και θα δω για την ...επαναφορά. Όμορφο και χαλαρό μου ακούγεται όλο αυτό.
    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ, Γιάννη μου! Και είμαστε εδώ για να μοιραζόμαστε.
      Θα περιμένω τη λέξη σου!
      Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  12. Έξυπνη και πράγματι χαλαρή ιδέα, Αλεξάνδρα μου!
    Εδώ και καιρό έψαχνα κι εγώ στο κατακλυσμένο μυαλουδάκι μου να βρω ιδέα να δημιουργήσω κάποιο δρώμενο, όμως ο χρόνος είναι τέρας κι έτσι το άφησα προς το παρόν...!
    Όπως δεν ξέρω αν θα μπορέσω και στο δικό σου να συμμετέχω δυστυχώς, καθώς το τελευταίο ημίχρονο της σχολικής χρονιάς είναι ιδιαίτερα φορτωμένο και όχι μόνο αυτό!!!! Ουφ!!!

    Διάβασα κάτι για γενέθλια... Ισχύει;
    Αν ναι, τότε να τα εκατοστήσεις και να σε χαιρόμαστε όλοι εδώ στη συντροφιά και όσοι αγαπάς φυσικά!!!

    Καλή επιτυχία στην πρωτότυπη ιδέα σου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλαύκη μου, δεν υπάρχει χρονικός περιορισμός, μπορείς να κάνεις την ανάρτησή σου όποτε θελήσεις!
      Ισχύει! Σε ευχαριστώ! Να με χαίρεστε και να σας χαίρομαι!!!
      Καλό Σαββατοκύριακο! ♥

      Διαγραφή
  13. Ναι ε?? Ωραία ιδέα!!! Λες να συμμετάσχω??? Θα συμμετάσχω το αποφασισα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χι,χι!!! Γρήγορη στις αποφάσεις! Θα περιμένω τη λέξη σου. Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  14. Μου είπαν πως αν είχα fb (που αντιπαθώ), θα μου ερχόντουσαν ειδοποιήσεις για τα γενέθλια των φίλων μου, ευτυχώς που μπήκα να διαβάσω το εξαιρετικό σου κείμενο με την όμορφη και πανέξυπνη κατασκευή κουμπιών και σύρματος και είδα (μια και διαβάζω πάντα όλα τα σχόλια) πως έχεις γενέθλια!
    Χρόνια πολλά και χρόνια πολύ καλύτερα με υγεία, χαρά και λίγη ανεμελιά σου εύχομαι Αλεξάνδρα μου!
    Τώρα πάω να σου στείλω και την ανοιξιάτικη λέξη μου!
    ΑΦιλάκια πάντα καρδιάς! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στεφανία μου, σε ευχαριστώ πολύ! Μακάρι οι ευχές σου να βγουν αληθινές, τις έχω ανάγκη!
      Να είσαι καλά και να συναντιόμαστε! ♥

      Διαγραφή
  15. Αλεξάνδρα μου φοβερό το δρώμενο που σκέφτηκες! Πραγματικά πρωτότυπο! Τα φιλιά μου!
    Σωτηρία
    www.mylittleworld.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Awesome blog, i always enjoy & read the post you are sharing!
    Thank for your very good article...!

    ลาลีกา

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

Η φωτογραφία μου
"Κι αν νικημένη η ομορφιά, ανίκητα τα μάτια, που κάποτε λοξοδρομούν και βρίσκουν μονοπάτια. Κι αν μεγαλώνω, το παιδί χτίζει γλυκιά αλήθεια και πλάθει μες στην πόλη του γαλήνης παραμύθια. Και σαν τα ερωτήματα ζητήσουν απαντήσεις, ξεχειλισμένες μαγικές μέσα μου συγκινήσεις." Άρης Άλμπης