Δευτέρα 3 Απριλίου 2017

Αλάτι, ζάχαρη κι αλληλεγγύη | το e-book






Δεκαοχτώ bloggers γράψαμε 24 ιστορίες για την αλληλεγγύη και σας καλούμε να μας διαβάσετε για να την κάνουμε πράξη όλοι μαζί.

Το e-book μας διατίθεται για την ενίσχυση της Κοινωνικής κουζίνας "Ο Άλλος Άνθρωπος" και του μη κερδοσκοπικού σωματείου Κοινωνία αγάπης και προσφοράς  "Γέροντας Παΐσιος". 

Στο e-book θα διαβάσετε ιστορίες, πραγματικές και φανταστικές, ποιήματα, με πρωταγωνίστρια την αλληλεγγύη και συμπρωταγωνιστή το φαγητό, γι' αυτό και στο τέλος θα βρείτε τις αλμυρές και γλυκές συνταγές κάθε ιστορίας.



Για να αποκτήσετε το e-book, αρκεί να στείλετε, όπου εσείς επιλέξετε, ένα δέμα με ό,τι μπορείτε από όσα θα βρείτε στη λίστα με τις πάγιες ανάγκες της Κοινωνικής κουζίνας και του σωματείου "Γέροντας Παΐσιος".
Το αποδεικτικό της αποστολής είναι και η τιμή για το e-book! 
Στο womaninblog@gmail.com (με τίτλο e-book) στέλνετε μία φωτογραφία του δέματος (*γράψτε στο δέμα blogaki*) και του αποδεικτικού και θα λάβετε αμέσως τις ιστορίες μας.

Μπορείτε να διαβάσετε το e-book στον υπολογιστή, στο κινητό, στο tablet.

την πολύ όμορφη εικόνα του εξωφύλλου έφτιαξε η Χριστίνα - Ανδρομέδα


Δείτε αναλυτικά τις δράσεις, τις εκδηλώσεις και τις έκτακτες ανάγκες της Κοινωνικής κουζίνας εδώ και του σωματείου "Γέροντας Παΐσιος" εδώ.

Πάγιες ανάγκες Κοινωνικής κουζίνας "Ο Άλλος Άνθρωπος"
σχολικά βοηθήματα
παιχνίδια,
παιδικές τροφές
παιδικά ρούχα
πάνες

τρόφιμα
μπαχαρικά
μέλι
καφέδες (ελληνικός, φραπέ, γαλλικός)
γάλα εβαπορέ
χαρτί κουζίνας
χαρτοπετσέτες
πλαστικά πιρούνια και κουτάλια
μπολ μιας χρήσης για τη συσκευασία φαγητού
γάντια μιας χρήσης
αλουμινόχαρτο
απορρυπαντικά
σφουγγαράκια
γκάζι και γκαζιέρα
μαρμίτα 150 λίτρων

Κοινωνική κουζίνα "Ο Άλλος Άνθρωπος"
(δωρεάν αποστολή με τη Γενική ταχυδρομική)
Πλαταιών 55 και Παραμυθιάς, Μεταξουργείο
104 35 Αθήνα



Πάγιες ανάγκες Κοινωνίας αγάπης και προσφοράς "Γέροντας Παΐσιος"
Τρόφιμα
Είδη μπακαλικής
Είδη υγιεινής
Ρουχαλάκια
Παιχνιδάκια
Σχολικά είδη
Χαρτικά
Βιβλία αναγνωστικά
Φάρμακα
Ό,τι διαθέτει ο καθένας

Κοινωνία Αγάπης και Προσφοράς Γέροντας Παΐσιος
Κεντρικό κοινωνικό κατάστημα
Μεγ. Αλεξάνδρου 99
Τ.Θ. 305
Τ.Κ. 57500
Τρίλοφος Θεσσαλονίκη




*Στο facebook του blogaki μπορείτε να ενημερώνεστε  για ό,τι νεότερο.*







42 σχόλια:

  1. Συγχαρητηρια σε όλους όσους συμμετείχαν!
    Δυστυχως δεν ειχα χρονο.
    Καλοτάξιδο Αλεξανδρα μου
    Καλημερα,
    φιλί γλυκό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αναμένουμε!!! Υπέροχη ιδέα πάντως στο ξαναλέω και εδώ.
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λατρεύω τους ανθρώπους που προσφέρουν
    κοινωνικό έργο ανιδιοτελώς
    Τα συγχαρητήρια μου Αλεξάνδρα μου!!!!
    Πως πάει η υγεία σου ...να μου προσέχεις

    Σε φιλώ πολύ πολύ ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φτιάξαμε κάτι πολύ όμορφο, Ελένη μου!
      Είμαι καλά και θα προσέχω! ♥

      Διαγραφή
  4. Είμαι τόσο χαρούμενη που έστω και στο παρά πέντε κατάφερα να αποτελέσω ένα μικρό μέρος αυτού του εγχειρήματος!!
    Αλεξάνδρα μου εύχομαι να καταφέρουμε να βοηθήσουμε όλοι και οι ιστορίες μας να προσφέρουν ανάσες αλληλεγγύης!!
    Σε ευχαριστούμε πολύ πολύ για την σημαντική σου ιδέα που μας παρέσυρες όμορφα σε αυτό το δημιουργικό ταξίδι! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι όλα να πάνε καλά, Κατερίνα! Το κάναμε με την καρδιά μας και αυτό έχει σημασία! ♥

      Διαγραφή
  5. Την αγάπησα αυτή την ιδέα...
    Είμαι πολύ χαρούμενη και συγκινημένη που μου δόθηκε η ευκαιρία να συμμετέχω. Εύχομαι κάθε επιτυχία στη δράση και καλοτάξιδο να είναι το e-book. Να δώσει όση περισσότερη αγάπη και βοήθεια γίνεται, αυτός είναι ο σκοπός του!
    Φιλιά πολλά Αλεξάνδρα μου, και περαστικά σου! Σε ευχαριστούμε για όλα! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάθε ιστορία έχει κάτι από την προσωπικότητα και την ψυχή του συγγραφέα της κι έτσι, για έναν όμορφο σκοπό, προσφέρουμε κάτι τόσο όμορφο. ♥

      Διαγραφή
  6. Είμαι χαρούμενη, είμαι συγκινημένη, είμαι ευγνώμων πάνω απ' όλα που μου έδωσες την ευκαιρία Αλεξάνδρα μου, για μία ακόμα φορά, να ξεκουνηθώ και να νιώσω την αξία της προσφοράς και της αλληλεγγύης!
    Σε ευχαριστώ από καρδιάς!
    Τρέχω λαχανιασμένη να πράξω τα δέοντα, τώρα που ενημερώθηκα πλήρως :)))
    Τα φιλιά μου!

    υγ: Να προσέχεις την υγεία σου♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν θέλεις και πολύ για να... ξεκουνηθείς!
      Συγκινημένη κι εγώ! Και θα συγκινηθούμε ξανά, όταν θα διαβάσουμε τις ιστορίες!
      Υ.Γ.: ♥

      Διαγραφή
  7. Αλεξάνδρα μου συγχαρητήρια. Και σε σένα προσωπικά για την έμπνευση και σε όλους τους συμμετέχοντες. Δεν το κατάφερα, όχι γιατί δεν ήθελα αλλά γιατί δεν μου έβγαινε κάτι να το γράψω όπως έπρεπε. Αυτό φυσικά δεν αναιρεί στο παραμικρό τον έπαινό σας για το δρώμενο και την ανθρωπιά αυτή.
    Θα κοιτάξω τώρα να δω τις οδηγίες που αναφέρεις για τα περαιτέρω.
    Να είσαι καλά και άξια η δύναμη της αλληλεγγύης σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστούμε, Γιάννη!
      Δεν πειράζει, ξέρω πως ήθελες και το καταλαβαίνω.
      Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  8. Αλεξάνδρα μου σου αξίζουν πολλά μπράβο για την πρωτοβουλία σου αυτή και για την υλοποίησή της. Είμαι λίγο πιεσμένη αυτές τις ημέρες, αλλά σύντομα θα κάνω και εγώ ανάρτηση για την προώθηση του e-book.
    Καλοτάξιδο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Για μένα έχει μεγαλύτερη αξία ο κοινός μας στόχος, που τον δουλέψαμε παρέα και βγήκε ένα συλλογικό έργο με κοινωνικά μηνύματα. Μακάρι να έχει απήχηση γιατί τα βασικά του συστατικά, είναι η αγάπη και το νοιάξιμο. Κι όταν κάνουμε "ταμείο", αυτό θα είναι το καθαρό μας κέρδος. Η συλλογικότητα και η έμπρακτη απόδειξη πως όλοι μαζί μπορούμε να καταφέρουμε πολλά.
    Συγχαρητήρια και στην Χριστίνα μας, για το πολύ προσεγμένο εξώφυλλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ταμείο και για μένα έρχεται πάντα δεύτερο. Όχι γιατί δεν έχει αξία, αλλά γιατί χωρίς την ομαδική δουλειά για έναν κοινό σκοπό, δεν μπορούμε να προχωρήσουμε.

      Διαγραφή
  10. Ένα τιτανοτεράστιο μπράβο και ένα πιο μεγάλο ευχριστώ. Μπορούμε να επισημάνουμε τα δεματάκια να αναγράφουν μέσα ότι έρχονται από το αλάτι ζάχαρη για να μπορούμε να στέλνουμε κι εμείς στο σωματείο τις ευχαριστίες μας; Να τιμούμε την κάθε κίνηση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστινάκι μου, η εικόνα σου είναι υπέροχη!
      Θα το προσθέσω.

      Διαγραφή
  11. Εντάξει, το 'κανες και πάλι το θαύμα σου!
    Έχεις το χάρισμα, πως να το κάνουμε αφού;
    Πολλά φιλιά, πάω να πράξω τα δέοντα ;) ✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σε τόσο σκοτεινούς καιρούς, το να υπάρχουν τέτοια φωτεινά παραδείγματα, είναι πολύ σπουδαίο.
    Μπράβο σου Αλεξάνδρα μου για την ιδέα και τον συντονισμό, αλλά και σε όσους συμμετείχαν! Εγώ δυστυχώς δεν είχα έμπνευση (κάτι που γενικά συμβαίνει το '17...με αγαπάει η νέα χρονιά!).
    Φιλάκια πολλά πολλά! Και πάλι μπράβο σε όλους σας! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν πειράζει, Μαρίνα! Ευκαιρίες έχουμε πολλές!
      Φιλιά κι από μένα!

      Διαγραφή
  13. Ωωω!! Γιουχου!! Να μαι κι η τελευταια των τελευταιων που χω να ξαραχνιασω ποσο καιρο!! Αλεξανδρα μου φανταζομαι την χαρα και την συγκινηση σου που πηρε το eBook σαρκα κι οστα!! Να σαι καλα κοπελα μου!! Μακαρι να υπηρχαν περισσοτεροι σαν εσενα που εμπρακτα συνεισφερουν το καλυτερο που μπορουν για τον συνανθρωπο!! Καλοταξιδο να ναι το βιβλιο κι οι ιστοριες του κι ενα μεγαλο μπραβο και σε εσενα και στο Χριστινιω και σε ολους τους φιλους bloggers που συμμετειχαν γι αυτον τον σκοπο!! Αυριο κοινοποιω κι εγω κι ευχομαι τα καλυτερα!!
    Σε υπερευχαριστω και παλι Αλεξανδρουλα μου που ησουν ελαστικη με την διορια!! 😉 Καλο βραδυ να χεις ομορφη μου ψυχη και φυσικα καλο μηνα που δεν εχουμε πει!! 🍓🍓😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ - πολύ για τη στήριξη, Μαριλένα μου!
      Όλοι είμαστε πολύ χαρούμενοι κι ενθουσιασμένοι!
      Και θα θέλαμε και τη δική σου ιστορία... δεν πειράζει όμως, άλλη φορά!
      ♥♥♥ Καλό μήνα να έχουμε!

      Διαγραφή
  14. Και ποιος θα πει όχι σε μια τέτοια πρωτοβουλία, ποιος δεν θέλει να διαβάσει τις ιστορίες; Μπράβο Αλεξάνδρα μου, μπράβο σε όλους που έβαλαν το λιθαράκι τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μπραβο Αλεξάνδρα μου! Μας έδωσες μεγάλη χαρά σ΄εμάς που συμμετείχαμε και σ΄ευχαριστούμε!
    Καλοτάξιδο να είναι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολλά μπράβο μέσα από την καρδιά μου κι ένα τεράστιο ευχαριστώ κι από μένα, Αλεξάνδρα! Χωρίς εσένα δεν θα είχε πραγματοποιηθεί όλο αυτό! Και υπάρχει τόσο ανάγκη, πρωτίστως από αγάπη και αλληλεγγύη, σε τόσο σκοτεινούς και δύσκολους καιρούς!
    Εύχομαι κι ελπίζω να είσαι καλύτερα! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριάννα μου, χωρίς εσάς δεν είχε πραγματοποιηθεί!
      Μακάρι να προχωρήσουμε μαζί και να φωτίσουμε λίγο τον κόσμο (μας)!
      ♥ Η ενασχόληση με το e-book, τελικά, είναι φάρμακο! ♥

      Διαγραφή
  17. Τα θαύματα στις σκληρές εποχές που ζούμε, γίνονται μόνο όταν πολλά άτομα που κοιτάζουν στην ίδια κατεύθυνση ενωθούν και δουλέψουν μαζί!
    Μπράβο σε όλους σας!

    Πολλά ΑΦιλάκια πάντα καρδιάς Αλεξάνδρα μου! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν η συλλογική δράση, έχει και μια συνειδητοποιημένη κοινή κατεύθυνση, τότε, ναι, κάνει θαύματα!
      Καλό Σαββατοκύριακο! ♥

      Διαγραφή
  18. Συγκινημένη κι εγώ, εύχομαι και θέλω να πιστεύω πως η υπέροχη ιδέα σου, που έγινε προσπάθεια όλων μας θα έχει την ανταπόκριση που της πρέπει!
    Να είσαι καλά Αλεξάνδρα μου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φτιάξαμε κάτι πολύ όμορφο όλοι μαζί κι αυτό είναι από μόνο του υπέροχο! Μακάρι να συμπορευτούν κι άλλοι μαζί μας. Καλό Σαββατοκύριακο, Μαρία μου! ♥

      Διαγραφή
  19. Αλεξάνδρα μου, επιτέλους κατάφερα να περάσω κι από δω και να πάρω όλες τις πληροφορίες για την ανάρτηση..αν δεν καταφέρω σήμερα, αύριο θα κάνω την ανάρτηση και τα υπόλοιπα..από κινητό και τάμπλετ δε μπορώ να κάνω πολλά δυστυχώς.. εύχομαι καλή επιτυχία να έχουμε.. φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην αγχώνεσαι, Evonita μου! Η συμβολή σου είναι ήδη σημαντική! ♥

      Διαγραφή
  20. Πολλα συγχαρητηρια κορίισια για την ομορφη αυτή προσπάθεια όλων σας...αν κανουμε ότι μπορουμε ο καθενα απο το δικο του μετερίζι για τον συναθρωπο μας αυτό γυριζει τοσο σε συναισθημα και χαρά πίσω πολλαπλασιο.. αυτο ειναι το κερδος.. ευχομαι τα καλύτερα και στο e-book .. Αλεξανδρα μου να έχεις ενα ευλογημενο και χαρούμενο Πάσχα..καλη Ανάσταση παντου με αγαπη... φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

Η φωτογραφία μου
"Κι αν νικημένη η ομορφιά, ανίκητα τα μάτια, που κάποτε λοξοδρομούν και βρίσκουν μονοπάτια. Κι αν μεγαλώνω, το παιδί χτίζει γλυκιά αλήθεια και πλάθει μες στην πόλη του γαλήνης παραμύθια. Και σαν τα ερωτήματα ζητήσουν απαντήσεις, ξεχειλισμένες μαγικές μέσα μου συγκινήσεις." Άρης Άλμπης