Τετάρτη 2 Νοεμβρίου 2016

Αλλόκοτα παιδιά




Σας φαίνονται αλλόκοτα αυτά τα παιδιά. Στην όψη και το στο φέρσιμο. Και τα φοβάστε.

Γιατί βυθίζονται σε βαθύ πένθος όταν σταματά να γυρίζει η ρόδα στο λούνα παρκ και τραγουδούν όταν πέφτουν στον γκρεμό να σώσουν την αγάπη.
Γιατί τρομάζουν κάθε που σκοντάφτουν στ' άνθη της μυγδαλιάς και λένε παραμύθια στους λύκους.
Γιατί έχουν αντικελείδια και για τα επτά σπιτάκια των νάνων, όμως πάντα χτυπούν το κουδούνι.
Γιατί ποτέ δεν δένουν τα κορδόνια τους κ' είναι οι τσέπες τους γεμάτες χρωματιστά μολύβια.
Γιατί στήνουν βιβλιοθήκες στις πλατείες κι ονειροπαγίδες στο σαλόνι.

Μην τα κυνηγάτε με τ' άγρυπνο βλέμμα του απολιθωμένου δικαστή. Οι κατηγορίες βαραίνουν τις οικογένειές τους. 




Τα μεγάλωσαν άντρες και γυναίκες που συναντήθηκαν στα μετερίζια της αγάπης κι ερωτεύτηκαν στο ξέφωτο μιας ελπίδας.
Που άφηναν ατάιστους τους απεργούς πείνας και γέμιζαν ταπεράκια για τ' αδέσποτα.
Που είχαν πατρίδα τους τα ταξίδια κι έστησαν το σπιτικό τους σ' ένα βαζάκι ευχών.
Που άφησαν μόνη κληρονομιά την ανεμόσκαλα που βγάζει στην ουτοπία.
Που δεν χρωστούσαν ούτε ένα χαμόγελο στην καινούρια μέρα.
Που πρόδωσαν κάθε εγωισμό κι αφοσιώθηκαν στην ανατροπή.


*Εικόνες: by Bree-domby KatharinaKuebler)*



***
Ήταν η συμμετοχή μου στο δεύτερο κύκλο των family stories της Αριστέας.





***
Υ.Γ.: Αυτή ήταν η πρώτη φορά που ζήλεψα.
Με την εικόνα της εισαγωγής εγκαινιάζω τη δεύτερη! Μαρίνα, πώς τα πήγα;








44 σχόλια:

  1. Υπέροχα ανατρεπτικό!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Να είσαι καλά Αλεξάνδρα μου,την καλημέρα μου ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Αλεξάνδρα μου
    Χρωματιστά σαν τα βότσαλα σου
    να είναι τα όνειρα όλων μας!!!!

    Σε φιλώ πολύ πολύ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Από τα καλύτερα πράγματα που έχω διαβάσει σχετικά με τα παιδιά!!!!!!
    Σε ευχαριστω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ό,τι καλύτερο έχω διαβάσει τώρα τελευταία!
    Απόλυτα σιγκινητικό και ελπιδοφόρο, Αλεξάνδρα μου!
    Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κι όπως πάντα η γραφή σου με αφήνει με το στόμα ανοιχτό για κάμποση ώρα!
    Καθυστερημένη μεν, μαγεμένη δε!
    Σε ευχαριστώ από καρδιάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Απ' τα καλύτερά σου Αλεξάνδρα!
    Και μπράβο σου που έγραψες και γι αυτά τα παιδιά!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν μου το είχε πει κανείς, από όσους ξέρω, ότι υπάρχουν και βαζάκια ευχών.
    Θα τους κάνω μούτρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι όλο σαν και μένα, που μοιράζομαι απλόχερα τις γνώσεις μου! Καλημέρα!

      Διαγραφή
  8. Αλεξάνδρα το ξεκίνημά σου πανέμορφο στην δεύτερη σειρά. Το σκέφτομαι να ακολουθήσω. Πολύ όμορφο το γραπτό σου με τις σκέψεις σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πόση ομορφιά.. Πόσο σε ζηλεύω (με την καλή έννοια!) όταν σε διαβάζω..! Και ναι, η εικόνα είναι αντάξια τού κειμένου.. ♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο μου αρέσει (με όλες τις έννοιες) το σχόλιό σου! Καλημέρα! ♥

      Διαγραφή
  10. Ας ανοιξουμε αυτα τα βαζακια με τις ευχες να πεταξουν επανω απο αυτα τα παιδια.. τις χρειαζονται..ομορφο οτι έγραψες.. να είσαι καλα Αλεξανδρα μου καλο μην να έχεις... φιλακιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Υπέροχα"αλλόκοτη"οικογενειακή ιστορία!..
    Μπράβο και από εμένα!
    (Γιούλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Υπέροχη η γραφή σου Αλεξάνδρα μου!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Και πόσοι από μας Αλεξάνδρα μου, είμαστε σαν αυτά τα παιδιά και ας έχουμε εγγόνια;
    Γραμμή, γραμμή μεταφέρεις υπέροχα μηνύματα, εύγε!
    ΑΦιλάκια πολλά και καλό Σαββατοκύριακο για όλους!


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολλοί και πολλές, ονόματα δεν λέμε!!!
      Να είσαι καλά, Μαγισσούλα μου! Καλό Σαββατοκύριακο εύχομαι!

      Διαγραφή
  14. Πάντα τρυφερή ακόμα κι όταν μας περιγράφεις τα σκληρά της ζωής μάτια μου!! Μπράβο σου!! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πόσο όμορφη αυτή η ιστορία...πόσο ωραία τα αλλόκοτα παιδιά!
    Με μαγεύεις συνεχώς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Εντάξει το έχεις, όχι στις ιστορίες, δηλαδή και εκεί το έχεις (το παραέχεις μην σου πω) αλλά αυτό το ξέραμε. Στις εικόνες λέω, το έχεις. Φοβερή την έκανες και με χαρακτήρα! Μπράβο σου Αλεξάνδρα μου και για την έμπνευση σου και για την εικόνα σου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Το λάτρεψα!! Χρειάζεται να το πω; Αφού το ξέρεις ήδη... κάθε κείμενό σου μου μιλά.
    Λάτρεψα και τη φωτογραφία σου!
    Φιλί! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

Η φωτογραφία μου
"Κι αν νικημένη η ομορφιά, ανίκητα τα μάτια, που κάποτε λοξοδρομούν και βρίσκουν μονοπάτια. Κι αν μεγαλώνω, το παιδί χτίζει γλυκιά αλήθεια και πλάθει μες στην πόλη του γαλήνης παραμύθια. Και σαν τα ερωτήματα ζητήσουν απαντήσεις, ξεχειλισμένες μαγικές μέσα μου συγκινήσεις." Άρης Άλμπης