Πέμπτη 12 Μαΐου 2016

Παζάρι αλληλεγγύης (blogaki)





Έρχεται από το διπλανό σπίτι, μα κι από κάθε γωνιά του πλανήτη και μας χτυπά την πόρτα. Είναι η αλληλεγγύη.

Μπορεί να μοιάζει αφηρημένη έννοια, αλλά παίρνει σάρκα και οστά στο πρόσωπο κάθε ανθρώπου που υποφέρει. 

Ας της ανοίξουμε την πόρτα! Χωρίς ενοχές, τα ψυχικά αποθέματα μας χρειάζονται για να δράσουμε. Κι όχι επειδή κάποιος μας κούνησε το δάχτυλο, αλλά επειδή θέλουμε να ζήσουμε σε έναν ανθρώπινο κόσμο.



Το blogaki προέκυψε από την ανάγκη μου να γεμίσω τη διαδικτυακή μου καθημερινότητα με περισσότερες στιγμές ζωής . Η αλληλεγγύη είναι ο τρόπος! Και θέλω να τον μοιραστώ μαζί σας!
Γι' αυτό: blog(gers) - a(λληλεγγύη) - ki(νητοποίηση)

Ένα παζάρι αλληλεγγύης, λοιπόν, από το blogaki, με τη βοήθεια καλών φίλων, κι όλων εσάς, τους πολύτιμους e φίλους μου, που αγκαλιάσατε αμέσως την προσπάθεια και με κάνατε να τρελαθώ από τη χαρά μου!





Για την ενίσχυση της Κοινωνικής κουζίνας "Ο Άλλος Άνθρωπος", που κάνει πράξη την ουσία της αλληλεγγύης, βάζοντας στην καθημερινότητά του το πρόβλημα του "άλλου". Και μαγειρεύει καθημερινά στους δρόμους και διαθέτει σπίτι για μπάνιο και ... περισσότερα εδώ.

Ένα παζάρι όπου θα βρείτε και για το οποίο μπορείτε να στείλετε χειροποίητα αντικείμενα, σπιτικά γλυκά και βιβλία. Καλό θα ήταν οι αποστολές να γίνουν μέχρι τις 6 Ιούνη.
Θα είμαστε στο 5ο νηπιαγωγείο Χολαργού. Στις 11 και 12 Ιούνη, Σάββατο και Κυριακή, από τις 10 το πρωί ως στις 7 το απόγευμα.
Για κάθε πληροφορία και απορία επικοινωνούμε στο womaninblog@gmail.com. (Αν θυμηθείτε, βάζετε θέμα μέηλ blogaki)




Την υπέροχη εικόνα της αφίσας ζωγράφισε η Χριστίνα (Andromeda) και την ευχαριστώ πολύ - πολύ! Προσφέρθηκε αμέσως κι αμέσως την έφτιαξε!!

65 σχόλια:

  1. ❤ ❤ ❤
    (Μόνο κάνε μια διορθωσούλα στο mail σου που κάτι "έφαγες" μέσα στο post, ναι?!)
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, Αλεξάνδρα ΜΟΥ! ΜΟΥ! (Ναι, σωστό!)
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αλεξάνδρα μου η ανάρτηση είναι η πιο όμορφη ανάρτηση για την Κοινωνία Ώρα Αγάπης! Οπότε μπαίνει ασυζητητί στη λίστα ( για να το δουν και περισσότεροι)!
    Θα χαρώ πολύ να βοηθήσω με το δικό μου τρόπο!
    Πάμε έμπρακτα να δείξουμε ότι δεν πουλάμε λόγια , αέρα και μεταξωτές κορδέλες (όλοι) οι μπλόγκερς!

    Ολόψυχα εύχομαι καλή επιτυχία!
    Και σε επόμενες δράσεις εύχομαι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντάξει, αλλά θα πάρω μέρος και άλλο θέμα, ναι; ναι! ♡♡♡

      Διαγραφή
  3. Μπράβο Αλεξανδρα! Είμαι κι εγώ μαζί σου να βοηθήσω όσο μπορώ! Φιλιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εξαίρετη πρωτοβουλία Αλεξάνδρα και η υποδομή πήρε το δρόμο της. Πως μπορούμε να στείλουμε κάποια βιβλία π.χ. ; στην διεύθυνση που αναφέρεις ; Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο μέηλ σου, Γιάννη, θα σου γράψω τη διεύθυνση αποστολής.
      Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  5. Μέσα κι εγώ Αλεξάνδρα μου.
    Μπράβο σας για την πρωτοβουλία. Θα τα πούμε ίσως κι από κοντά στον Χολαργό. Θεού θέλοντος...
    Θα σου στείλω μέιλ για να συνεννοηθούμε.
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ, Μαρία μου. Θα μιλήσουμε νωρίτερα, αφού είσαι μέσα στην... κουζίνα, και βοηθάς και ξέρεις, αλλά, εννοείται, θα χαρώ πολύ να έρθεις!

      Διαγραφή
  6. Αλεξάνδρα μου, Χριστίνα μου και όλοι όσοι "δουλεύεται" γι αυτή την πρωτοβουλία και τον όμορφο-ανθρώπινο σκοπό.
    Ό,τι καλύτερο μπορούμε θα κάνουμε! Αν χρειαστώ διευκρινήσεις θα σου στείλω e-mail!
    Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εξαιρετική πρωτοβουλία Αλεξάνδρα μου!!!!! Θα λείπω εκτός Αθηνών αυτές τις μέρες.... θα "δουλέψω" όμως για να έχω και εγώ την συμμετοχή μου σε αυτή την προσπάθεια!!!!! Πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βίκυ, σε ευχαριστώ και για τη συμμετοχή και για τις συμβουλές!!!

      Διαγραφή
  8. Τα παμε και στο μαίιλ! Μπράβο σου! Μπράβο σε όλους τους Ανθρώπους με α κεφαλαίο που την αλληλεγγύη την κάνουν πράξη ζωής. Μέσα φυσικά και εγώ.Θα στείλω ό,τι μπορώ και αν τα καταφέρω θα είμαι εκεί.Θα βάλω την αφίσα και στο μπλογκ μου, ναι;
    Φιλιά πολλά πολλά και καλή επιτυχία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά, Άννα! Καιβτα πράγματα και η κοινοποίηση πολύ σημαντικά!

      Διαγραφή
  9. Μπράβο Αλεξάνδρα, όλοι μαζί μπορούμε.
    Σου έστειλα και μειλ, καλό θα ήταν να το έβαζες και στο μπλογκ της Δράσης Ελληνίδων bloggers.
    Το Μπλογκ αυτό έγινε για τέτοιες δράσεις και ανήκει σε όλες μας.
    Να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ, Ρένα! Απάντησα στο μέηλ, έστειλα μήνυμα και στο μπλογκ, τα λέμε!

      Διαγραφή
  10. Μπράβο Αλεξάνδρα, όλοι μαζί μπορούμε.
    Σου έστειλα και μειλ, καλό θα ήταν να το έβαζες και στο μπλογκ της Δράσης Ελληνίδων bloggers.
    Το Μπλογκ αυτό έγινε για τέτοιες δράσεις και ανήκει σε όλες μας.
    Να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Θα κάνω κι εγώ ότι μπορώ για το μπαζάρ, Αλεξάνδρα μου, εκτός από κάποια βιβλία που είναι ήδη έτοιμα!
    Συγχαρητήρια για την πρωτοβουλία σου!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριάννα μου, τι καλά!!! Πόσο χαίρομαι, σε ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  12. Δηλώνω ετοιμοπόλεμη!
    Δες το μέιλ και μου λες.
    Καλή επιτυχία κορίτσια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τι ωραία πρωτοβουλία!
    Μπράβο σου και μπράβο σας!
    Καλή επιτυχία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δηλώνουμε και απο δω παρούσες!
    Πολύ ομορφη κινηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλημέρα Αλεξάνδρα. Επειδή χρειάζονται πολλές σκέψεις για μία πράξη, θάθελα κι εγώ να στείλω κάτι για το παζάρι.Θα στείλω μειλ με την προσφορά μου και πως μπορεί να πραγματοποιηθεί.
    Νάσαστε καλά όλοι να οργανώνεται τέτοιες κινήσεις που βάζουν τις σκέψεις και τα συναισθήματ σε πράξεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δημήτρη, σε ευχαριστώ κι από δω πάρα πολύ! Το παζάρι θα έχει κάτι πολύ ξεχωριστό με τη συμμετοχή σου!

      Διαγραφή
  16. Ε ναι! Αν και θα χαρώ (όπως σου είπα) να μην στείλω μόνο τα βιβλία, αλλά να είμαι κι εκεί για να διαλέξω! Θα γνωριστούμε κιόλας! ❤ Φιλιά πολλά και τα λέμε. Την διεύθυνση την σημείωσα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ θα το χαρώ πολύ! ♡♡♡

      Διαγραφή
    2. Επειδή έφαγα φλασιά, μήπως να αλλάξετε την τελική ημερομηνία αποστολής δεμάτων προς την κοπέλα, μιας και τα ταχυδρομεία είναι γενικώς προβληματικά;; Θα είναι κρίμα να έχει τελειώσει το παζάρι και να φτάνουν δέματα στην κοπέλα, μετά το πέρας. Τι λες;

      Διαγραφή
    3. Το σκέφτηκα κι εγώ, Πέτρα! Είπα όμως να πάρω το ρίσκο (!), για να έχουν χρόνο στη διάθεσή τους και να προλάβουν να φτιάξουν...

      Διαγραφή
  17. Εννοείται πως θα έρθω. Μια ερώτηση. Τα πράγματα που θέλουμε να στείλουμε, αν τα φέρουμε εκείνη την ημέρα πειράζει; Το Σάββατο δλδ. Θα φροντίσω να τα φέρω νωρίς το πρωί. Είναι τόσο περιορισμένα τα πρωινά μου και δυσκολεύομαι να πάω στο ταχυδρομείο.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου, σε ευχαριστώ πάρα πολύ, θα σου στείλω μέηλ να το κανονίσουμε!

      Διαγραφή
  18. Παιδί κουμπί θα πω ότι είσαι !!! Ναι σε όλα με ευχαρίστηση και αγαλλίαση ψυχής !!!
    Αγκαλίτσα περιμένω να δώσω και να πάρω !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πανεμορφη πρωτοβουλια! Θα στειλω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μπράβο σου βρε Αλεξάνδρα μου!!! Είμαι σίγουρη πως όλα θα πάνε απίστευτα καλά και θα υπάρξουν κι άλλα ωραία στο μέλλον!!!Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αλεξάνδρα, μπράβο και από εδώ για την πρωτοβουλία σου και την προσπάθεια όλων!
    Η αφίσα της Χριστίνας εκπληκτική!
    Θα προβάλω κι εγώ την δράση στον δικό μου χώρο, γιατί προς το παρόν έχω φανεί ανεπρόκοπη!
    Θα σου στείλω μήνυμα για διευκρινίσεις, το οποίο θέλω εδώ και μέρες να κάνω, αλλά περίμενα τις οδηγίες προς ναυτιλλομένους πρώτα!
    Σε φιλώ και τα λέμε ιδιωτικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά, Γλαύκη μου! Όποτε θες, γράψε μου.
      Η αφίσα δεν είναι της Χριστίνας, μόνο η ζωγραφιά με το καραβάκι.
      Το διευκρινίζω, γιατί είχε φτιάξει το αφισάκι η Χριατίνα κι όχι εγώ, θα βλέπατε ένα πολύ καλύτερο αποτέλεσμα!!!

      Διαγραφή
  22. Μπράβο σου, Αλεξάνδρα μου! Εξαιρετική κίνηση!
    Λάτρεψα και τη σημασία του "blogaki" - ωραία ιδέα το συγκεκριμένο αρκτικόλεξο και όσα υπονοεί! Και πολλά μπράβο και στη Χριστίνα μας για την υπέροχη αφίσα.
    Συγκεντρώνω υλικό και εύχομαι καλή επιτυχία!
    Φιλιά και καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλλη μου, σε ευχαριστώ πολύ!!!
      Το γράφω και σε σένα, το αφισάκι εγώ το έφτιαξα,η Χριστίνα ζωγράφισε το υπέροχο καραβάκι μας. Αν είχε φτιάξει και το αφισάκι, θα βλέπατε ένα επαγγελματικό αποτέλεσμα!!!!

      Διαγραφή
    2. Επαγγελματικό είναι ήδη το αποτέλεσμα! :) Μπράβο και στις δυο σας λοιπόν για τη συνεργασία!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  23. Χριστός Ανέστη!!! Χρόνια πολλά!!!
    Μάθαμε για το παζάρι από τη Marie-Anne.Συγχαρητήρια για την πρωτοβουλία!!! Γνωρίζουμε τη δράση: Κοινωνική κουζίνα "ο άλλος άνθρωπος" και θα ήταν χαρά μας να βοηθήσουμε στην ενίσχυση της.Θα κάνουμε γνωστοποίηση και από το μπλογκ μας.
    Ευχόμαστε από καρδιάς καλή επιτυχία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ευτυχώς που ήρθα (εγκαίρως) να δω τι γίνεται στο μπλογκόσπιτο σου Αλεξάνδρα μου(μια και η wordpress δεν μου στέλνει ειδοποίηση για αναρτήσεις του blogger) έτσι είδα για την υπέροχη πρωτοβούλια, θα κάνω τ' αδύνατα δυνατά για να έρθω και να συμβάλω όπως μπορώ καλύτερα!
    Καλή επιτυχία εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Το ειπαμε και στα μεηλ μεσα και εγώ εννοειτε Αλεξανδρα μου θα σου στηλω σημερα αλλο μεηλ να συνενοηθουμε κανουμε οτι μπορουμε.. φιλεναδα..υπεροχη πρωτοβουλια..!!!καλη επιτυχια φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν μου ανοιγει το μεηλ σου σου στέλνω το δικο μου θελω τηλ..roulamakedonisa@gamail.com

      Διαγραφή
    2. Σμαραγδένια μου, σου έγραψα...
      Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  26. Μπράβο και ξαναμαναμπράβο για την ιδέα και την βήμα βήμα υλοποίησή της Αλεξανδρούλα μου!! Και στην Χριστίνα μας που καλλιτέχνισε πάλι!!! Και σε όλους που θα προσφέρουν και θα αγοράσουν νασυνεισφέρουν έμπρακτα για τους συνανθρώπους μας!!
    Ομορφα λόγια και σπουδαία έργα!! Μπράβο και καλή επιτυχία με το καλό!!! ♥♥♥
    Μάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Εύγε Γούμαν, δια την εξαίρετη κίνηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Τι να πω (και) γι' αυτή σας την πρωτοβουλία;
    Ποιες λέξεις να βάλω στη σειρά για να εκφράσω αυτό που νιώθω για ανθρώπους σαν εσάς;
    Εύχομαι κάθε επιτυχία σε ό,τι διοργανώνετε. Θα στείλω τη συμμετοχή μου τις επόμενες ημέρες.
    Α, μη το ξεχάσω: σας ευχαριστώ! Να το μεταφέρεις σε όλες και όλους αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε!!! Και οι τρεις μας!!! Αν όμως δεν συμμετείχατε, πώς θα το κάναμε πραγματικότητα; Οπότε... να είμαστε καλά να μοιραζόμαστε!

      Διαγραφή
  29. Μπράβο Αλεξάνδρα μου για την πρωτοβουλία σου ,ωραία ιδέα το blokaki,καλή επιτυχία !!!Εγώ φτιάχνω κούκλες και ότι άλλο προλάβω !!πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεταξία μου, πόσο χαίρομαι! Θα περιμένω να θαυμάσω από κοντά μια κούκλα σου!!!! Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  30. Άντε Αλεξάκι εδώ με τις καλύτερες ευχές και συμμετοχές θα γίνει το καλύτερο παζαράκι!!! βιαστικά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Αλεξάνδρα μου συγχαρητήρια για την πρωτοβουλία σου!!!
    Έχω φτιάξει μερικά πράγματα και θα τα φέρω εγώ (θα σου στείλω mail για να συνεννοηθούμε)!!!
    Καλή επιτυχία!!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

Η φωτογραφία μου
"Κι αν νικημένη η ομορφιά, ανίκητα τα μάτια, που κάποτε λοξοδρομούν και βρίσκουν μονοπάτια. Κι αν μεγαλώνω, το παιδί χτίζει γλυκιά αλήθεια και πλάθει μες στην πόλη του γαλήνης παραμύθια. Και σαν τα ερωτήματα ζητήσουν απαντήσεις, ξεχειλισμένες μαγικές μέσα μου συγκινήσεις." Άρης Άλμπης