Παρασκευή 20 Μαρτίου 2015

Σσσ! Είναι μυστικό, διαδώστε το!



Καλοί μου bloggers! Έχω ένα ανοιξιάτικο μυστικό για εσάς που χρειάζεται την άμεση κοινοποίηση σας!!!




Θυμάστε την χριστουγεννιάτικη ανταλλαγή δώρων που οργάνωσε η Μαριλένα και που εγώ καθόλου δεν ευχαριστήθηκα, γιατί είχα σπάσει το χέρι μου;

Ήρθε η ώρα να εκδικηθώ την κακή μου τύχη αναλαμβάνοντας να φερω σε πέρας την ανοιξιάτικη μυστική ανταλλαγή δώρων! Με τίτλο Secret circles.



Η ανταλλαγή μας, όπως θα καταλάβατε, έχει θέμα τον κύκλο.
Τον κύκλο που κάνει η ζωή και που, περισσότερο από ποτέ, την Άνοιξη αντιλαμβάνομαστε και εκτιμάμε.
Τον κύκλο, που όσο δεν τον αφήνουμε να γίνει φαύλος, νιώθουμε ότι κάτι κάνουμε ως πολιτικά όντα.

Λοιπόν, τι λέτε; Γιορτάζουμε την Άνοιξη;
Δεν έχετε παρά να εμπνευστείτε από τον κύκλο, όποιον κύκλο, να τον δείτε από όποια οπτική γωνία θέλετε, αφαιρετικά, συμβολικά, κυριολεκτικά, όλον ή μέρος του, και να δώσετε με τα χεράκια σας μορφή στην έμπνευση!

Η διαδικασία είναι απλή:
1. Μέχρι και τις 31 Μάρτη δηλώνετε εδώ συμμετοχή και στέλνετε τη διεύθυνσή σας στο μέηλ μου (womaninblog@gmail.com).
2. Την... Πρωταπριλιά θα κάνω την κλήρωση και θα ενημερώσω τον καθένα για το μυστικό του ταίρι, για τον blogger δηλαδή στον οποίο θα πρέπει να στείλει το δώρο του.
3. Φροντίστε να παραλάβουν τα ταίρια σας τα δώρα τους μέχρι την Πρωτομαγιά.
4. Μόλις παραλάβετε το δικό σας δώρο, αποκαλύπτετε την έκπληξη και τον αποστολέα της σε μια ανάρτηση.
5. Νωρίτερα μπορείτε να γράψετε τις σκέψεις σας για τον κύκλο και την πηγή της έμπνευσής σας με το κατάλληλο μυστήριο, ώστε η έκπληξη να παραμείνει έκπληξη κα το μυστικό ταίρι μυστικό!

  • Διαδώστε το secret spring circles βάζοντας στο blog σας την εικόνα!
  • Μην έχετε καμιά αμφιβολία πως θα σεβαστώ τα προσωπικά σας δεδομένα.
  •  Εσείς, που τα χεράκια σας δεν πιάνουν, έχετε στο νου σας πως μια κάρτα μ' ένα μήνυμα ή ένα κείμενο σε ένα καδράκι μπορεί να είναι ένα πολύ καλό δώρο - έκπληξη! Κι επιπλέον, μπορείτε να βάλετε την προσωπική σας σφραγίδα σε ένα αγορασμένο δώρο, το οποίο δεν είστε σε θέση να φτιάξετε μόνοι σας.

πηγή

Θα χαρώ πολύ, μα πάρα πολύ σας λέω, να φτιάξουμε μαζί αυτόν τον ανοιξιάτικο κύκλο!





52 σχόλια:

  1. ενδιαφέρον..
    δεν εχω χρονο φευγω για δουλειά μα θα το δω το βράδυ

    την καλημέρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ω, είμαι μέσα...κάτι θα σκεφτώ!!!
    Μη σου πω πως ήδη κάτι μου πέρασε από το μυαλό....τώρα πρέπει να το υλοποιήσω...χαχα!
    Πάρα πολύ καλή ιδέα!
    Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όμορφη Άνοιξη για όλους μας Αλεξάνδρα.....!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πλάκα έχει! Αν μου ρθει καμιά έμπνευση της τελευταίας στιγμής θα δηλώσω συμμετοχή. :)))) Καλή ¨Ανοιξη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι σίγουρη ότι κάτι θα εμπνευστείς, Χριστινάκι, είσαι πολυτάλαντη και με φαντασία!

      Διαγραφή
  5. πολύ ωραίο.. όλοι μαζύ κύκλος!!! καλή επιτυχια!!!!!
    και..καλή μας εβδομαδα!!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Θα πω ναι! Τα υπόλοιπα θα τα βρούμε στην πορεία, σίγουρα! Φιλάκια :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ μου αρέσει η ιδέα σου, οπότε λέω ναι σε όλο αυτό.
    Φιλάκια και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ πολύ ωραία ιδέα και είμαι μέσα! :)
    Δεν φτιάχνω χειροποίητα αλλά θα προσπαθήσω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερινάκι! Ναι! Όντως σημασία έχει η προσπάθεια σε αυτό! Θα περιμένω και τη δική σου συμμετοχή!

      Διαγραφή
  9. Ωραία ιδέα και ωραίο το θέμα!
    Διέδωσα ήδη το μυστικό στο ιστολόγιό μου, χρησιμοποιώντας το bannerάκι.
    Δεν ξέρω ακόμη αν θα καταφέρω να βρω το χρόνο... Οπότε, θα επανέλθω τις επόμενες μέρες για να σου πω σίγουρα αν θα με υπολογίσεις κι εμένα.
    Καλή σου εβδομάδα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να βρεις το χρόνο, Έλλη μου! Και χαίρομαι που δεν κράτησες το μυστικό μου!!!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
    2. Επανήλθα για να σου πω πως είμαι μέσα!
      Σου στέλνω το mail με τη διεύθυνσή μου τώρα. Φιλιά, καλό Σ/Κ να έχεις! :))

      Διαγραφή
  10. Α!!! Τι υπέροχη ιδέα!
    Φυσικά και είμαι ΜΕΣΑΑΑΑΑ!
    Ε καλά ...γινόταν να λείπω;
    Όχι πες μου!
    Ωραία! Τι φτιάχνουν τώρα ( δεν έχω και σκιτσάκι που να ξύνω το κεφαλάκι! ☺)

    αχαχαχα!
    Φιλιά πολλά Αλεξάνδρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Α!!! Τι υπέροχη ιδέα!
    Φυσικά και είμαι ΜΕΣΑΑΑΑΑ!
    Ε καλά ...γινόταν να λείπω;
    Όχι πες μου!
    Ωραία! Τι φτιάχνουν τώρα ( δεν έχω και σκιτσάκι που να ξύνω το κεφαλάκι! ☺)

    αχαχαχα!
    Φιλιά πολλά Αλεξάνδρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοείται ότι όλα συμβαίνουν όταν λείπουμε, Αριστέα!!!!!
      Θα ντεκουπαζ-οπεριμεριμένω την έμπνευσή σου!!!
      Φιλιααά!

      Διαγραφή
  12. Εγώ σε ανακοίνωσα στη σημερινή ανάρτηση και θα το κάνω και στις επόμενες ....
    Μάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. καλημερα! τι υπεροχο μπλοκ ειναι αυτο!
    υπεροχη ιδεα! θα λαβω μερος αλλα δεν ξερω να φτιαχνω χειροποιητα! θα προσπαθησω ομως!
    φιλακια πολλα! καλη επιτυχια σε ολους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Υπεροχη ιδεα! Περιμενω λεπτομερειες στο μεηλ μου, θελω κι εγω να συμμετασχω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι λεπτομέρειες δεν είναι μυστικές, τις γράφω στην ανάρτηση. Με τα μέηλ θα επικοινωνήσουμε για τις διευθύνσεις.

      Διαγραφή
  15. Πολύ όμορφη και τρυφερή σκέψη Αλεξάνδρα μου, δηλώνω κι εγώ
    συμμετοχή, για λεπτομέρειες θα τα πούμε. Χειροποίητες δημιουργίες δεν κάνω, αλλά κάτι έχω στο μυαλό,μου! Να έχεις ένα γλυκό βραδάκι!
    Φιλάκια πολλά!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλημέρα Αλεξάνδρα!
    Έμαθα το blog σου και την ιδέα αυτή από μια ανάρτηση της Αριστέα και θέλω καταρχάς να πω ένα τεράστιο μπράβο! Εξαιρετιή ιδέα και με νόημα! Θα προσπαθήσω κι εγώ, αν τα καταφέρω!
    Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αλεξανδρα μου και εγώ μεσα γιατι την φετεινη της Μαριλένας δεν την πρόλαβα φιλι και θα σου στειλω email

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλημέρα Αλεξάνδρα μου! ♥

    Από της Αριστέας μας έρχομαι κι εγώ, ενθουσιασμένη με την ιδέα, σκεπτική με τους χρόνους, μια που -όπως έχεις/ετε- διαπιστώσει, δεν φημίζομαι για τη συνέπειά μου! :(

    Θέλω πολύ να συμμετάσχω, αν τα καταφέρω θα σου στείλω e-mail με τα σχετικά!
    Στο μεταξύ, παίρνω τα κυκλάκια σου και πάω να διαδώσω το μυστικό!

    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με πληγώνεις, Γάτα μου... Κι εσύ από της Αριστέας, δεν με... μυρίστηκες απ' ευθείας;;;
      Ας είναι... Ευχαριστώ!!!!!!

      Διαγραφή
  19. Ααααα τι ωραία ιδέα! :) Μπράβο σου Αλεξάνδρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ερχομαι απο τις Αριστεας το έμαθα.. εκεί και θα ήθελα και εγώ πολύ να λαβω μερος και εγώ..οπότε γραψε με στα κατάστιχα... Αλεξάνδρα μου... φιλακιαααααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σμαραγδένια μου, με μεγάλη χαρά σ' έβαλα στα κατάστιχά μου!!!!

      Διαγραφή
  21. Tρεχάτη κα κατενθουσιασμένη έρχομαι από της Αριστέας......χαιρετίζω τη θαυμάσια ιδέα σου και φυσικά συμμετέχω με χαρά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Κέντρο διερχομένων της ...Αριστέας παρά τα κλειστά μου σχόλια!
    Τις λατρεύω όλες τις καλές μου φίλες που έτρεξαν! Να είστε καλά κορίτσια! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ, πάντως, σίγουρα δεν χάνω ανάρτησησή σου: κι αν ανεβάσεις φωτό σου με... ντεκουπάζ στο μαλλί;;;;;;

      Διαγραφή
  23. Να μαι κι εγώ!!!!!!από της Αριστέας κι εγώ!!!ενα μπλογκ που λατρεύω και δεν υπάρχει μέρα να μη διαβάσω!!!είμαι μέσα λοιπόν!!!υπέροχη ιδέα!!!θα σου στείλω μαιλ!!!φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πολύ ωραία ιδέα. Μου αρέσουν τα συλλογικά δρώμενα και αυτός είναι και ο σκοπός που διατηρώ το μπλογκ: η επικοινωνία. Αν το κάνουμε και έμπρακτα ακόμα καλύτερα. Θα συμμετέχω και γω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Υπέροχη ιδέα. Υπολόγισε κι εμένα. Στέλνω τώρα και τη διεύθυνση. Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ναι θα πω στον Ανοιξιάτικο κύκλο σου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

Η φωτογραφία μου
"Κι αν νικημένη η ομορφιά, ανίκητα τα μάτια, που κάποτε λοξοδρομούν και βρίσκουν μονοπάτια. Κι αν μεγαλώνω, το παιδί χτίζει γλυκιά αλήθεια και πλάθει μες στην πόλη του γαλήνης παραμύθια. Και σαν τα ερωτήματα ζητήσουν απαντήσεις, ξεχειλισμένες μαγικές μέσα μου συγκινήσεις." Άρης Άλμπης